smink

Tänkte visa det jag fick hem från elf för nån vecka sen:

10 nagerlack - jag tycker att dom var jätte bra!

ögonskuggor - som jag inte har provat än men fina är dom ju iaf haha!

foundation&rouge - har inte hunnit prova dessa heller.

4 olika Eyeliners & en till rouge - det dåliga var att den bruna eyelinern var torr så den ska jag
slänga men allt annat var bra speciellt den svarta eyeliner pennan!

olika lösögonfransar - har inte provat nån utav dom men har hört av andra att limmet inte är
så bra så det ska jag köpa till.

Puder,ögon primer,kräm ögonskuggor & concealer - har bara provat primern & den är bra
man märker stor skillnad.  +4 borstar & penslar som jag glömde & inte orkar ta kort på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0